Kolica Joolz Day+ na testu

Kolica Joolz Day+ na testu


OSOBNA ISKAZNICA

Marka: Joolz
Model: Day+
Tip: full - size kolica
Država porijekla: Nizozemska
Supermoći: jednostavnost korištenja po svim terenima

Prethodni modeli: Day, Day2, Day3

Joolz je brend koji pratim godinama. Mislim da sam svaki njihov model vozila barem jednom. Sjećam se čak i modela Bloom koji je kasnije prerastao u Day. Danas je na redu najnoviji model, posljednji cvjetić – Day +. Da, taj Dan+ za koji sam rekao da je br.1 na mojoj top listi za ovu godinu! Jeste li spremani?


Kao i uvijek, počinjemo s tehničkim podacima, za vas koji želite provjeriti dimenzije i težinu.

ZA:

• Vrhunski kotači i amortizacija
• Sve operacije su vrlo intuitivno osmišljene
• Tkanine najbolje kvalitete
• Sklapanje u komadu sa sjedištem
• LED svjetla
• Doživotna garancija, birth forest & all that jazz

PROTIV

• Kao i svaka full-size kolica, vole malo više prostora u prtljažniku
• Nisu jedna od lakših u svojoj kategoriji (no o tome ćemo detaljnije malo ni

TEHNIČKI PODACI:

Težina
• Kolica sa sjedištem: 13.3 kg
• Kolica s košarom za novorođenče: 14.2 kg
• Konstrukcija: 9 kg
• Sjedište: 4.3 kg
• Košara za novorođenče: 5.2 kg

Nosivost
• Ukupna nosivost: 22 kg
• Košara za novorođenče: 9 kg
• Košara za stvari: 5 kg

Dimenzije
• Sklopljena sa sjedištem: 94 x 59.5 x 35 cm
• Sklopljena bez sjedišta: 68.5 x 59.5 x 30.5 cm
• Rasklopljena: 84 x 59.5 x 111 cm
• Visina ručke: 100-111 cm
• Visina sjedišta: 55 cm naslon (59 mjereno iznutra do vrha krova)
• Dubina sjedišta: 21 cm
• Širina sjedišta: 25-30 cm
• Dio za noge: 16-26 cm
• Visina pojaseva: 23-35 cm
• Košara za novorođenče: 76 x 34 cm (mjereno iznutra)

Kotači
• 30 cm stražnji
• 18 cm prednji

KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU DAY+ I DOSADAŠNJIH VERZIJA TOG MODELA?


Od prve verzije Day je prošao kroz niz transformacija. Fizički se nije puno mijenjalo, tu se najveća razlika vidi između Day 1 i ostalih, te na novom Day+.

Day 1 je imao u potpunosti drukčije pozicioniranu košaru za stvari, zatvorenog tipa, koja se nije mijenjala do sada. Stražnji kotači su na tom modelu bili pneumatski, dok su prednji bili od EVA-e.

Day 2 je dobio novi izgled košare za stvari, poboljšanu ergonomiku te sistem sklapanja, ventilacijsku mrežicu na košari za novorođenče, te je dimenzijama nešto manji.


Day 3, premda izgledom ne odudara niti najmanje od Day 2, dolazi s puno poboljšanja: kukice na okviru za torbu, lakše namještanje sigurnosnih remenčića, poboljšana kočnica, nekoliko stavki vezanih uz konstrukciju (smanjenje šumova, još lakše sklapanje…), i od ove verzije na dalje, Joolz nudi doživotnu garanciju na svoja kolica (Day 3, Geo 2 i Hub).

A Day+? Što on nudi?!

KONSTRUKCIJA

Iznimno čvrsta aluminijska konstrukcija od svega 9 kg je osnovica svega cijele ove priče. Na njoj se nalaze kotači od tvrde, kvalitetne EVA gume, četiri komada od kojih su prednji rotacijski, s mogućnošću fiksiranja za grublje terene.


Amortizacija se nalazi na sva 4 kotača, što čini vožnje maksimalno udobnima za naše najmanje (a i nas, vjerujte mi!). Naravno, moguće je i odvojiti kotače od konstrukcije, kako bi dodatno reducirali veličinu kolica pri sklapanju.

Odmah prelazim na pitanje težine.

Većini roditelja je sve preko 10 kg teško, i s time ću se složiti jednim dijelom, kao osoba koja zaista svaki dan nosi kolica gore-dolje s trećeg kata bez lifta… no postoji jedno veliko ALI – svaka ta kila viška znači da je manje plastike u spojevima, da je sama konstrukcija čvršća od velike većine konkurentskih konstrukcija (što ne znači da su sva “teška” kolica kvalitetna!).

Zapravo, ništa se ne vidi, zar ne? Svi mehanizmi su zaštićeni unutar same konstrukcije, tako da su potencijalni kvarovi svedeni na minimum minimuma. To je ono što vam Joolz nudi.


Joolz nudi desetogodišnju prenosivu garanciju na sva kolica

Kočnica je nožna, vrlo jednostavna za korištenje, a aterira se jednim potezom.

Ručka za upravljanje je od predivne umjetne kože, koju je moguće podesiti u rasponu od 100-111 cm, u 4 položaja – teleskopski. Namještanje iste je vrlo intuitivno osmišljeno – laganim pritiskom na sive gumbe prema dolje pomičete ručku u položaj koji želite.

Košara za stvari je otvorenog tipa i vrlo je prostrana. Vrlo je lako dostupna sa svih strana, što uvelike olakšava svakodnevicu. Ima nosivost od 5 kg, te je moguće spustiti je, kako bi odložili nešto veće stvari u nju. Stražnji dio ima ugrađenu oprugu, pomoću koje se košara sama vraća u mjesto, nakon što stavite stvari unutra


Sklapanje je vrlo jednostavno, kao i rasklapanje. Moguće ih je sklopiti čak i sa sjedištem okrenutim na naprijed, u srednjoj poziciji. Sklopljena stoje samostalno!

Sklapanje je vrlo jednostavno, kao i rasklapanje. Moguće ih je sklopiti čak i sa sjedištem okrenutim na naprijed, u srednjoj poziciji. Sklopljena stoje samostalno!Nama dimenzije nisu stvarale problem, s obzirom na XXL prtljažnik, no vidim da bi to bio potencijalni problem kod automobila s malenim prtljažnicima. To je jedini razlog zašto sam to navela kao nedostatak.

Nama dimenzije nisu stvarale problem, s obzirom na XXL prtljažnik, no vidim da bi to bio potencijalni problem kod automobila s malenim prtljažnicima. To je jedini razlog zašto sam to navela kao nedostatak.

Uz odgovarajuće adaptere, moguće ih je preobraziti i u 3u1 kolica, a odnedavno postoji opcija kupovine Maxi Cosi x Joolz autosjedalice, koja se stavlja na konstrukciju bez adaptera!

​​​​​​​A da dodatno začinimo priču: Day+ ima integriranu LED rasvjetu, za još sigurnije večernje šetnje! Nalazi se na samom okviru košare. Unutra ide po dvije AAA baterije (mi smo koristili one na punjenje). Paljenje i gašenje ide na jedini gumb, Vi birate kada ćete to i kako koristiti.​​​​​​​

KOŠARA ZA NOVOROĐENČE

Košara za novorođenče je prvi dio opreme koji stavljate na okvir. Postupak je jednostavan – dio se pričvršćuje zipom, nakon čega je potrebno samo ukliknuti metalne držače u poziciju, kako bi košara bila “samostojeća”.

Dimenzijama je sasvim prosječna, no dobro opremljena: prozračan madrac koji brine za bebinu udobnost, prekrasno podstavljena unutrašnjost i pokrivka za hladnije dane.

Madrac je sastavljen od dva dijela – klasični dio, te dodatna zaštita oko same glave. Na pokrivci se nalazi maleni džepić za npr.dudicu.  Na dijelu iznad glave, na samoj košari, nalazi se dodatni ventilacijski otvor, skriven unutar zipa – odlična opcija ljeto, i za znatiželjnu bebu, koja uživa provoditi vrijeme na trbuhu. 



Krov košare za novorođenče je isti onaj koji kasnije koristite na sjedištu, točnije, nije ga uopće potrebno micati. Na njemu je također ventilacijska mrežica. Još jedan dio koji se koristi na sjedištu i košari je prečka. U ovom slučaju ima ulogu za prenošenje košare s točke A na točku B. Ne zaboravite pridržavati košaru odozdol.

Onoga trena kad je više ne trebate, sklopite ju i spremite na sigurno!


SJEDIŠTE

Inače uvijek krenem s tehničkim dijelom, ali ovaj puta ću se prvo osvrnuti na tkaninu. Wow, wow i još jednom WOW! Ljubav na prvi i zadnji dodir. Kad tome pridodamo još lako održavanje (mame i vlažne maramice, znate šta mislim…), ovo im je pun pogodak.

Ergonomski oblikovano sjedište Day+ je zaista odlično napravljeno, vrlo izdašnih dimenzija. Naslon je visine 55 cm, no još mjesta ima do vrha krova (kad je otvoren, naravno), tako da i visoka djeca imaju zaštitu od sunca. Nekim roditeljima će ova informacija puno značiti isprobali smo ga s oboje djece, od 1 i 3 godine, i visina remenčića je savršeno odgovarala obojima.

Sigurnosni pojas je moguće koristiti u 3 ili 5 točaka, svakako je preporuka svih 5. Visinu regulirate pomoću klizajuće trakice, tako da zaista nema ograničenja – u svakom trenutku možete podesiti par centimetara više ili niže. Raspon je od 23 do 35 cm, mjereno od sjedišta do najniže i najviše točke za pojaseve.

Otpuštaju se pomoću jednog klika na središnji gumb.

Veliki plus kod Day+ je i to da pojasevi imaju opruge, koje ih vraćaju u zrak, nakon što otkopčate dijete. Nema onog nespretnog zapetljavanja prilikom uzimanja bebe iz kolica.

Zahvaljujući pojasevima koji se zasebno kopčaju, na Day+ je moguće staviti bilo koju zimsku vreću. Naravno, originalna je uvijek najbolji izbor, jer stoji kao salivena.

Sjedište Day+ nudi i oba smjera vožnje, s 3 razine nagiba – sjedeći, poluležeći te ležeći. Pošto se radi o ergonomski oblikovanom sjedištu, sjedište ne nudi u potpunosti ravnu podlogu, već L položaj, sličniji onome u “jajetu”.

Bitno je napomenuti da je sjedište zaista visoko pozicionirano – oko 60ak cm od tla (mjereno do samog sjedećeg dijela), što spašava leđa roditelja Sve navedeno možete vidjeti u ovom videu!

Na stražnjoj strani sjedišta se nalazi dodatni džepić za sitnice koje volite imati pri ruci. 


Krov ima tri izdašna panela, te jedan dodatni vizir, kojeg pričvrstite zipom po potrebi. Na prvom panelu se nalazi i peekaboo prozorčić, u potpunosti prekriven ventilacijskom mrežicom.

Gumicom je pričvršćen za dio kojim se reguliraju nagibi. Svi dijelovi su prepuni detalja, vrlo decentnih, minimalističkih, što daje posebnu eleganciju.

Još jedan highlight je podesivi dio za noge, ilitiga footrest. Joolz je poznat po svom footrestu koji raste s djetetom! Nudi tri položaja, u rasponu od 23 do 35 cm duljine, pritom je uvijek iste širine, tako da većoj djeci neće noge visiti niti u jednoj razvojnoj fazi. Donji dio footrest-a je od čvrste plastike, što znači da blatne cipelice neće tako lako doći u kontakt s ostatkom tkanine. Podešava se pritiskom na jedan gumb.

Naravno, tu je i rotacijska prečka koja je u potpunosti odvojiva (s bilo koje strane), a ima i zglob koji vam omogućava da lakše dođete do djeteta. Također je izrađena od visokokvalitetne umjetne kože, i čisti se jednim potezom vlažnom krpicom!

Sve navlake su perive u mašini na 30*C (jasno, bez jake centrifuge ili omekšivača).


KAKVA JE VOŽNJA?

Sad znam zašto mame kažu: “Jednom Joolz, uvijek Joolz. Sve drugo je kao s konja na magarca.”. Day+ spadaju u “urbana” kolica, navodno. Imali smo ih prilike testirati na svim dostupnim terenima, i ne vidim gdje se tu riječ “urbana” uklapa. Sve gaze s lakoćom. Amortizacija je, iz mog kuta gledišta, idealna. Sunčić bi redovito zaspao za vrijeme vožnje (triple yay!).

Unboxing je vrlo jednostavan, upute jasne, svi dijelovi spremni za uporabu odmah. Oduševilo me pakiranje – kolica dolaze u velikoj kutiji, na kojoj već imate ucrtan DIY projekt. Na “našoj” je bio piratski brod! Već sam vam pričala u storijima o Joolz-u, ali to je toliko kul da smatram da zaslužuje i koje slovo: naime, Joolz ima projekt “Birth forest”, te za svaka kupljena kolica sade po jedno drvo. Točno se zna gdje se nalazi Joolz šuma, te koliko drveća već ima.

Tehnički su odlično izvedena, minimalistički, čisto, bez previše plastike i suvišnih detalja. Tkanine su prvoklasne, prekrasne na dodir, jednostavne za održavanje.

LED rasvjeta je odličan detalj, djeluje vrlo interesantno, ali i korisno za večernje šetnje! Ogroman plus su remenčići koji se sami vraćaju u prvobitnu poziciju (i ultra jednostavno podešavanje pojaseva po duljini!), zaista olakšava život s malim hobotnicama. Kad kažem malim hobotnicama, mislim na bebu od godine dana, i vragolastog trogodišnjaka.

Obojica su isprobali Day+, citiram Smajlića: “Ajde vozi dalje, ne može sada baco, sad ja!”.

Za sve one koji žele pametno uložiti u kvalitetna, dugotrajna kolica – to je to. Uz doživotnu garanciju dobivate i najbolji customer support ikada. Zar to nije odlično!


DODACI (kupuju se zasebno)

• Zimska vreća, Polar footmuff

• Kišna navlaka

• Comfort cover (dodatna zaštita od sunca)

• Adapteri za autosjedalicu (jaje)

• Mrežica protiv komaraca

• Buggy board

• Navlaka za madrac

• Suncobran

• Torba za mamu i bebu

• Organizator

• Podloga za presvlačenje

• XL torba za shopping

• Honeycomb nest kukuljica

• Honeycomb dekica

• Joolz iZi Go Modular X1 by BeSafe

• Transportna torba

• Ljetno sjedište za Day+


Strollerica (www.strollerica.com/blog)