Bonus na karticu dobivate prilikom kupnje u visini 10 EUR
ili više, prilikom čega vam se bonus upisuje na klupsku karticu. Bonusi na
kartici se zbrajaju i oduzimaju, sukladno tome koliko bonusa ostvarite ili
iskoristite.
Kako mogu znati koliko bonusa imam na kartici u određenom
trenutku?
Podatak o visini ostvarenog bonusa na kartici je napisan
na svakom računu izdanom prilikom kupnje s klupskom karticom. Na računu je
vidljiva i vrijednost iskorištenog i novodobivenog bonusa. Podataka o trenutnoj
vrijednosti bonusa na kartici možete se bilo kad provjeriti putem aplikacije
Moj profil.
Bonus možete iskoristiti dan nakon što ste ostvarili
kupnju. Bonus kojeg ste ostvarili u prvoj polovici godine (1.1.-30.6.) možete
iskoristiti najkasnije i uključivo do 31.7. tekuće kalendarske godine. Bonus
ostvaren u drugoj polovici kalendarske godine (1.7.-31.12.) možete iskoristiti
najkasnije i uključivo do 31.1. sljedeće kalendarske godine. Korištenje je
moguće u okviru radnog vremena pojedine fizičke trgovine i na internet
trgovini. Nakon navedenih datuma neiskorišteni bonusi prikupljeni u proteklom
bonitetnom razdoblju, nepovratno se brišu s vaše kartice.
Na kartici sam imao/la bonus, ali sam ga zaboravio/la
iskoristiti.
S 1.8. i 1.2. se neiskorišteni bonus, prikupljeni u
prošlom bonitetnom razdoblju, nepovratno brišu s vaše kartice.
Zašto je za dobivanje i korištenje bonusa potrebno
priložiti klupsku karticu?
Na klupskoj kartici se nalaze bonusi koji predstavljaju
vrijednost izraženu u eurima (EUR). S namjenom zaštite i sigurnosti bonusa na
kartici potrebno je prilikom korištenja i prikupljanja bonusa karticu uvijek
predložiti. Naknadni upis ili korištenje bonusa za izvršenu kupnju nije moguć.
Htio/la sam izvršiti kupnju, no zaboravio/la sam karticu
kod kuće. Je li moguće upisati bonus nakon izvršene kupnje?
Bonus se prilikom kupnje pripisuje na karticu samo
prilikom prilaganja klupske kartice. Naknadni upis bonusa na klupsku karticu
nažalost nije moguć.
Imam četiri kartice s istim brojem (jednu veliku i tri
manje kartice). Koja kartica ostvaruje bonuse i koja ih koristi?
Ne. Kartice s istim brojem (velika i tri manje) imaju
isti bar kod, zato se smatraju kao da se radi o jednoj kartici. Bonus na jednoj
kartici jednak je bonusu na preostale tri.
Jednu od malih kartica dao/la sam osobi koja je prilikom
kupnje iskoristila sav bonus. Mogu li urediti da jedna od kartica ne može
koristiti bonus?
Sve kartice s istim brojem imaju ista prava. To znači da
bonus možete ostvariti i koristiti s bilo kojom karticom. Ako želite blokirati
jednu od kartica, blokirat će se sve kartice s tim brojem. Posljedično nijedna
od četiri kartice neće više biti aktivna. Više o blokadi kartice pročitajte u
odlomku Učlanjenje i kartica.
Imam više kartica s različitim brojevima. Kako mogu znati
na kojoj kartici je koliki iznos bonusa?
Ako ste kao postojeći član kluba naručili dodatne
kartice, sve kartice vezane su na vaš profil. Profil je bio kreiran na podlozi
podataka koje ste naveli prilikom registracije profila. U tom primjeru se sve
kartice zbrajaju i koriste isti bonus. Ako ste se u klub učlanili više puta i
na podlozi toga dobili više kartica, kartice međusobno nisu povezane. Stanje
bonusa na pojedinoj kartici mogu vam provjeriti na naše kolegice na blagajni u
fizičkim trgovinama.
Imam dvije klupske kartice s različitim brojevima, vezane
na dva članstva. Mogu li ih povezati u jednu, tako da se zbroje i ostvareni
bonusi?
Ne. Kartice kluba Baby Center nije moguće spajati. Ako
jednu od kartica više ne želite koristiti, preporučamo vam da prvo iskoristite
bonus koji ste ostvarili na toj kartici, a karticu bez bonusa predati prodajnom
osoblju Baby Center. Priložite obrazac za dopunom podataka na karticu sa
zahtjevom za iščlanjenje iz kluba.
Htio/htjela bih vratiti proizvod, za koji sam ostvario/la
bonus na karticu. Kakav je postupak?
Proizvod možete zamijeniti prilaganjem računa i klupske
kartice, u bilo kojoj fizičkoj trgovini Baby Center u roku od 30 dana od dana
kupnje. Ako ste proizvod kupili u internet trgovini, proslijedite nam
informaciju o željenom povratu ili zamjeni artikla u roku od 30 radnih dana od
dana kupnje. Proizvod ćete u 30 dana po poslanom zahtjevu za zamjenu/povrat
moći zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Center. Prilikom zamjene imajte sa
sobom račun.
Ako ste prilikom te kupnje ostvarili bonus, on će se
obrisati s kartice. Ako na kartici nema dovoljno bonusa za brisanje, iznos
povrata sredstava smanjuje se za vrijednost dobivenog bonusa kojeg ste dobili
prilikom kupnje tog proizvoda