Klub Baby Center

DOBRODOŠLI U KLUB BABY CENTER

Jeste li već dio naše velike obitelji? Još niste? Onda je vrijeme da se učlanite u Klub Baby Center.

S vama smo tijekom vaše trudnoće, u razigranoj prvog godini s bebom, tijekom razdoblja odrastanja mališana pa sve do najranijih tinejdžerskih dana. Razveselit ćemo vas bogatom ponudom, pažljivo odabranim proizvodima i brojnim pogodnostima koje vam donosi članstvo u klubu.

Dobrodošli u obitelj. Dobrodošli u Baby Center!

2% BONUSA
prilikom svake kupnje  

 

Kod svake kupnje u vrijednosti 10 € ili više pripisujemo bonus na vašu klupsku karticu, i za proizvode na akciji. Bonus možete koristiti već dan nakon što ste ga ostvarili.

POKLON

za rođendan


Sve do 10. godine vašem djetetu šaljemo mali znak pažnje na kućnu adresu. Potrebno je na korisničkom profilu dati privolu.

BESPLATNA 
dostava


Besplatna dostava na kućnu adresu prilikom kupnje kolica, autosjedalica ili namještaja u vrijednosti 40 € ili više.

EKSKLUZIVNA

ponuda


Bogat izbor proizvoda na klupskim popustima i ostalim pogodnostima koje vrijede samo za kupce sa klupskom karticom.

Učlanite se odmah

Niste sigurni isplati li se članstvo u klubu?

Provjerite ekskluzivne pogodnosti koje su na raspolaganju našim članovima: bonus kod svake kupnje, produžen rok za povrat ili zamjenu artikla, iznenađenje za najmlađe.

Sve pogodnosti provjerite ovdje

Za postojeće članove

Sve što morate znati ako ste učlanjeni u klub: gdje i kako koristiti karticu Baby Center, kako pristupiti vašim podacima te kako ih ažurirati. 

ZA POSTOJEĆE ČLANOVE

Korisnici klupske kartice Bubamara

Pozivamo vas da s vašom postojećom klupskom karticom Bubamara iskoristite pogodnosti koje vam donosi klub Baby Center. Za vas smo pripremili nove akcije i osiguravamo ugodnu kupovinu. 

KARTICA BUBAMARA


Često postavljana pitanja

Kako se mogu učlaniti u klub Baby Center?

U klub Baby Center se možete učlaniti u trgovini Baby Center ili na internet trgovini ispunjavanjem obrasca Učlanjenje u klub i registracija u internet trgovini Baby Center.

Imam karticu kluba Baby Center. Moram li zbog novosti u klubu uzeti novu karticu?

Ako vaša kartica ima bar kod, zamjena nije potrebna. Sve pogodnosti možete koristiti sa svojom postojećom karticom.

Do sada su prilikom prikupljanja pogodnosti sudjelovali i moji najbliži (roditelji, sestra, itd.). Mogu i i dalje?

Da. Prilikom dobivanja klupske e-kartice, koja se trenutno izdaje članovima kluba, možete bar kod dijeliti samo s najbližima i omogućiti im korištenje pogodnosti i dobivanje i korištenje bonusa s vašim imenom. 

U klub sam se učlanio/la putem internet trgovine, no karticu još nisam dobio/la. Kako mogu kupovati u fizičkoj trgovini?

Prilikom učlanjenja u klub Baby Center na e-mail adresu dobili ste e-mail poruku s brojem vaše klupske e-kartice. Sliku kartice s bar kodom jednostavno prenesite na vaš pametni telefon ili postavite u aplikaciju za e-kartice (npr. StoCard) Za korištenje klupskih pogodnosti na blagajni pokažite sliku klupske e-kartice s bar kodom. 

Što znači da imam bonus na kartici?

Bonus na karticu dobivate prilikom kupnje u visini 10 EUR ili više, prilikom čega vam se bonus upisuje na klupsku karticu. Bonusi na kartici se zbrajaju i oduzimaju, sukladno tome koliko bonusa ostvarite ili iskoristite. 

Kako mogu znati koliko bonusa imam na kartici u određenom trenutku?

Podatak o visini ostvarenog bonusa na kartici je napisan na svakom računu izdanom prilikom kupnje s klupskom karticom. Na računu je vidljiva i vrijednost iskorištenog i novodobivenog bonusa. Podataka o trenutnoj vrijednosti bonusa na kartici možete se bilo kad provjeriti putem aplikacije Moj profil

Koliko vrijedi bonus?

Bonus možete iskoristiti dan nakon što ste ostvarili kupnju. Bonus kojeg ste ostvarili u prvoj polovici godine (1.1.-30.6.) možete iskoristiti najkasnije i uključivo do 31.7. tekuće kalendarske godine. Bonus ostvaren u drugoj polovici kalendarske godine (1.7.-31.12.) možete iskoristiti najkasnije i uključivo do 31.1. sljedeće kalendarske godine. Korištenje je moguće u okviru radnog vremena pojedine fizičke trgovine i na internet trgovini. Nakon navedenih datuma neiskorišteni bonusi prikupljeni u proteklom bonitetnom razdoblju, nepovratno se brišu s vaše kartice.

Na kartici sam imao/la bonus, ali sam ga zaboravio/la iskoristiti.

S 1.8. i 1.2. se neiskorišteni bonus, prikupljeni u prošlom bonitetnom razdoblju, nepovratno brišu s vaše kartice. 

Zašto je za dobivanje i korištenje bonusa potrebno priložiti klupsku karticu?

Na klupskoj kartici se nalaze bonusi koji predstavljaju vrijednost izraženu u eurima (EUR). S namjenom zaštite i sigurnosti bonusa na kartici potrebno je prilikom korištenja i prikupljanja bonusa karticu uvijek predložiti. Naknadni upis ili korištenje bonusa za izvršenu kupnju nije moguć. 

Htio/la sam izvršiti kupnju, no zaboravio/la sam karticu kod kuće. Je li moguće upisati bonus nakon izvršene kupnje?

Bonus se prilikom kupnje pripisuje na karticu samo prilikom prilaganja klupske kartice. Naknadni upis bonusa na klupsku karticu nažalost nije moguć. 

Imam četiri kartice s istim brojem (jednu veliku i tri manje kartice). Koja kartica ostvaruje bonuse i koja ih koristi?

Ne. Kartice s istim brojem (velika i tri manje) imaju isti bar kod, zato se smatraju kao da se radi o jednoj kartici. Bonus na jednoj kartici jednak je bonusu na preostale tri. 

Jednu od malih kartica dao/la sam osobi koja je prilikom kupnje iskoristila sav bonus. Mogu li urediti da jedna od kartica ne može koristiti bonus?

Sve kartice s istim brojem imaju ista prava. To znači da bonus možete ostvariti i koristiti s bilo kojom karticom. Ako želite blokirati jednu od kartica, blokirat će se sve kartice s tim brojem. Posljedično nijedna od četiri kartice neće više biti aktivna. Više o blokadi kartice pročitajte u odlomku Učlanjenje i kartica. 

Imam više kartica s različitim brojevima. Kako mogu znati na kojoj kartici je koliki iznos bonusa?

Ako ste kao postojeći član kluba naručili dodatne kartice, sve kartice vezane su na vaš profil. Profil je bio kreiran na podlozi podataka koje ste naveli prilikom registracije profila. U tom primjeru se sve kartice zbrajaju i koriste isti bonus. Ako ste se u klub učlanili više puta i na podlozi toga dobili više kartica, kartice međusobno nisu povezane. Stanje bonusa na pojedinoj kartici mogu vam provjeriti na naše kolegice na blagajni u fizičkim trgovinama. 

Imam dvije klupske kartice s različitim brojevima, vezane na dva članstva. Mogu li ih povezati u jednu, tako da se zbroje i ostvareni bonusi?

Ne. Kartice kluba Baby Center nije moguće spajati. Ako jednu od kartica više ne želite koristiti, preporučamo vam da prvo iskoristite bonus koji ste ostvarili na toj kartici, a karticu bez bonusa predati prodajnom osoblju Baby Center. Priložite obrazac za dopunom podataka na karticu sa zahtjevom za iščlanjenje iz kluba. 

Htio/htjela bih vratiti proizvod, za koji sam ostvario/la bonus na karticu. Kakav je postupak?

Proizvod možete zamijeniti prilaganjem računa i klupske kartice, u bilo kojoj fizičkoj trgovini Baby Center u roku od 30 dana od dana kupnje. Ako ste proizvod kupili u internet trgovini, proslijedite nam informaciju o željenom povratu ili zamjeni artikla u roku od 30 radnih dana od dana kupnje. Proizvod ćete u 30 dana po poslanom zahtjevu za zamjenu/povrat moći zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Center. Prilikom zamjene imajte sa sobom račun. 

Ako ste prilikom te kupnje ostvarili bonus, on će se obrisati s kartice. Ako na kartici nema dovoljno bonusa za brisanje, iznos povrata sredstava smanjuje se za vrijednost dobivenog bonusa kojeg ste dobili prilikom kupnje tog proizvoda

Koliko puta godišnje članovi kluba imaju bonitetna razdoblja?

Članovi kluba bonus mogu ostvariti i koristiti prilikom svake kupnje. Razdoblje u kojem se zbrajaju bonusi je od 1.1. do 30.6. i od 1.7. do 31.12. tekuće kalendarske godine. S 1.8. i 1.2. se brišu bonusi prikupljeni u prethodnom bonitetnom razdoblju. 

Izgubio/la sam karticu. Kako ju mogu blokirati?

Karticu možete blokirati putem web aplikacije Moj profil. Ako ste vlasnik/ca više kartica s različitim brojevima, označite koju karticu želite blokirati. Ako nemate pristup do aplikacije Moj profil, zahtjev za blokadom možete dati pismenim putem preko elektronske pošte na e-mail adresu klub@babycenter.hr. Potrebno je navesti informacije o osobnim podacima navedenim na klupskoj kartici. 

Kako mogu dobiti novu karticu?

U primjeru sumnje na zloupotrebu ili gubitkom kartice, najprije blokirajte karticu na jedan od prethodno opisanih načina.

U primjeru blokade kartice preko web aplikacije Moj profil, na e-mail ćete primiti novi broj klupske e-kartice. Sve pogodnosti će se automatski prenijeti na novu karticu.

Prilikom blokade kartice slanjem informacije na e-mail adresu klub@babycenter.hr ćemo na temelju primljenog zahtjeva karticu blokirati i po dogovoru s članom kluba urediti sve potrebno kako biste što prije dobili novu klupsku e-karticu. 

Kako pristupiti do Moj profil?

U web aplikaciji Moj profil možete se registrirati na web stranici www.babycenter.hr. Uvjet za pristup web aplikaciji Moj profil je e-mail adresa koju ste upisali prilikom registracije profila i nalazi se u osobnim podacima baze kluba Baby Center.

Do aplikacije možete pristupiti tako da kao korisničko ime upišete e-mail adresu, a kao lozinku broj klupske kartice (možete je pronaći na stražnjoj strani klupske kartice ispod bar koda ili u e-mailu kojeg ste primili prilikom registracije profila). 

Član/ica sam kluba, no ne mogu pristupiti aplikaciji Moj profil. Zašto?

Uvjet za pristup aplikaciji Moj profil, odnosno registraciji u web trgovinu je e-mail adresa koju ste dali prilikom registracije profila i nalazi se u osobnim podacima u bazi kluba Baby Center. Ako niste naveli e-mail adresu (prije 15.7.2021.), možete je dodati ispunjavanjem obrasca na web stranici https://www.babycenter.hr/klub ili obrazac ispunite na prodajnom mjestu. Promjena će biti vidljiva u roku od sedam (7) dana. 

Kako vam mogu javiti nove osobne podatke?

Osobne podatke koje ste dali prilikom registracije profila, možete izmijeniti putem aplikacije Moj profil. Ako nemate pristup, možete ga urediti na način upisan u prethodnim točkama. 

Član/ica sam kluba, ali ne dobivam letke. Gdje se mogu pretplatiti?

Za primanje obavijesti može se prijaviti svaki aktivan član kluba Baby Center, koji živi na području Republike Hrvatske i prilikom registracije je naveo/la svoje ispravne podatke o adresi, mobilnom broju i označio/la da je suglasan/na za primanje obavijesti. Ako ne primate obavijesti, u aplikaciji Moj profil provjerite svoje osobne podatke (ime, prezime, adresu, poštanski broj, poštu, mobilni broj, e-mail adresu itd.), te označite da ste suglasni za primanje obavijesti ili nas kontaktirajte na e-mail adresu klub@babycenter.hr

Informacije za korisnike kartice Bubamara

Vrijedi li još uvijek moja klupska kartica Bubamara?
Da. Karticu i dalje možete koristiti prilikom kupnji u trgovinama Baby Center i na www.babycenter.hr, a za web kupovinu je potrebna registracija korisničkog profila. 

Imam i Bubamara i Baby Center klupsku karticu?
Ako imate klupsku karticu Bubamara i Baby Center, preporučamo vam da za nastavak odaberete samo jednu – onu onu na kojoj već imate registraciju u internet trgovinu i time uređen pristup do korisničkog profila. S kartice koju nećete koristiti iskoristite eventualne bonusa, a zatim ispunite obrazac za iščlanjenjem iz kluba. Karticu ćemo zatvoriti. 

Kako mogu pristupiti do svoje e-kartice nakon što se ugasila internet trgovina www.bubamara.eu?
Do svoje kartice Bubamara i time do web profila možete pristupiti na web stranici Baby Center. Pristup uredite ponovnom registracijom korisničkog profila na www.babycenter.hr/pika/register upisom vaše e-mail adrese i broj kartice Bubamara. 

Dio kojeg kluba je sad moja klupska kartica Bubamara?
Udruživanjem poduzeća Baby Center i Bubamara vaša je klupska kartica postala dio Kluba Baby Center. Vaše pogodnosti su prijelazom u novi klub ostale nepromijenjene. Više na https://www.babycenter.hr/klub.  

Na koji način mogu iskoristiti klupske pogodnosti?
Prilaganjem vaše kartice Bubamara možete koristiti klupske pogodnosti u više od 30 fizičkih trgovina Baby Center diljem Hrvatske. Za registraciju u web trgovinu Baby Center na www.babycenter.hr potrebna je ponovna registacija, pri čemu ćemo vam po potrebi spojiti korisničke profile. 

Kako mogu kreirati korisnički profil na web stranici Baby Center, ako ne znam broj kartice Bubamara?
Ukoliko ne znate broj vaše klupske kartice Bubamara, pišite nam na klub@babycenter.hr, navedite vaše podatke (ime, prezime, e-mail adresu). Broj kartice Bubamara poslat ćemo vam na e-mail adresu. 

Što se dogodi ako za prijavu na web profil Bubamara i Baby Center koristim istu e-mail adresu?
Ako za prijavu u web profile Baby Center i Bubamara koristite istu e-mail adresu (korisničko ime), tijekom registracije vaše kartice Bubamara na web stranici Baby Center pozvat ćemo vas da spojite kartice na jedan profil Baby Center. Vašu karticu Bubamara ćemo spojiti profilu s karticom Baby Center, a na taj isti profil ćemo s kartice Bubamara prenijeti eventualne postojeće bonuse. Prilikom spajanje prenijet ćemo vaše dozvole, a imat ćete i mogućnost ažurirati osobne podatke i ostale dozvole. 

Što se dogodi ako za upis u web profil Bubamara i Baby Center koristim dvije različite e-mail adrese?
Ako za prijavu u web profile Baby Center i Bubamara koristite različite e-mail adrese (korisnička imena), i dalje ćete svojim profilima pristupati odvojeno. Preporučamo vam da za ubuduće kupnje u trgovinama Baby Center koristite samo jednu klupsku karticu. Prilikom zatvaranja odabrane kartice iskoristite eventualne bonuse, a zatim karticu zatvorite ispunjavanjem obrazaca za iščlanjenjem iz kluba. 

Za sva dodatna pitanja, stojimo na raspolaganju na e-mail adresi klub@babycenter.hr

Učlanite se ovdje >