Česta pitanja

Česta pitanja www.babycenter.hr

REGISTRACIJA, UČLANJENJE U KLUB I PRIMANJE OBAVIJESTI

Kako se mogu prijaviti u Internet trgovinu i klub Baby Center?
Klikom na ikonu Moj profil imate 2 opcije – jednu za prijavu kao postojeći korisnik i drugu opciju Kupujem prvi put. Ukoliko do sada niste koristili Internet trgovinu, odabirom Kreiraj račun možete odabrati jednu od opcija – kao postojeći član kluba, kao novi član kluba ili bez učlanjenja u klub.

Koje su dodatne pogodnosti registracije i učlanjenja u klub?
• Mogućnost ostvarenja posebnih cijena i promocija za članove kluba
• Kao član kluba ostvarujete pravo na automatskih 2% bonusa za svaku kupnju iznad 10 €
• Mogućnost praćenja povijesti kupnje, u Internet trgovinama i u fizičkim trgovinama
• Online pristup svim kupnjama/računima na svojem profilu.
• Jednostavnije i brže obavljanje budućih kupnji u Internet trgovini

Kada ću dobiti karticu kluba i što mogu učiniti ako nisam dobio/la e-mail potvrdu?
Nakon učlanjenja u klub, vaša je kartica uvijek dostupna na vašem profilu. Fizičke kartice više ne šaljemo kupcima. Ukoliko niste dobili potvrdni mail, potražite ga i u neželjenoj pošti. Ukoliko nije ni tamo, slobodno nam se javite na mail klub@babycenter.hr

Učlanio sam se u klub ili na newsletter, nisam dobila e-mail – što mogu učiniti.
Svakako prvo provjerite da li je potvrdni mail slučajno završio u neželjenoj pošti. Ukoliko ga nema, svakako nam se obratite na mail – klub@babycenter.hr ili Internet.trgovina@babycenter.hr

Kako se prijaviti na newsletter za primanje obavijesti o akcijama i popustima?
Da biste se prijavili na naš newsletter, imate nekoliko mogućnosti:
a/ Posjetite naslovnicu naše web stranice i na dnu stranice ispunite polje za prijavu ili
b/ Uđite u Moj profil te odaberite ponuđena Članstva
Nakon toga, provjerite svoju e-mail poštu gdje ćete naći potvrdni mail koji sadrži poveznicu za potvrdu prijave. Kliknite na poveznicu za potvrdu kako biste dovršili postupak prijave na newsletter.
Nakon uspješne prijave počet ćete primati naše redovite newslettere s akcijama, promocijama, promo kodovima, novostima i ekskluzivnim ponudama.
Ako se u bilo kojem trenutku odlučite odjaviti s newslettera, opcija odjave obično je dostupna u samim newsletterima.

CIJENE, OPISI PROIZVODA I ZALIHE

Gdje mogu provjeriti je li proizvod kojeg želim dostupan i kada?
Na stranici, ispod cijene svakog proizvoda nalaze se podaci o dostupnosti, a ako proizvod nije dostupan, neće biti moguće kliknuti na gumb za narudžbu/kupnju.

Vrijeme otpreme proizvoda koji se nalazi ispod cijene proizvoda pokazuje u kojem je roku proizvod dostupan za Internet kupca. Ukoliko želite proizvod kupiti u fizičkoj trgovini to možete provjeriti pritiskom na gumb – Informativna raspoloživost u trgovini.

Da li su cijene u Internet trgovini iste kao i u fizičkim trgovinama?
Da, maloprodajne cijene proizvoda su iste. Međutim, moguće je da su popusti i posebne ponude drugačije u različitim poslovnicama. Povremeno je u Internet trgovini posebna akcija koja je označena ikonom WEB AKCIJA.

Naručio sam više proizvoda s različitim rokovima isporuke, u kojem roku očekujem robu?
Na potvrdi narudžbe koju dobijete na mail adresu nalazi se krajnji rok otpreme. Ukoliko su artikli kod dobavljača na skladištu, rokovi isporuke su dulji i navedeni kod svakog proizvoda.

Zašto mi se obrisala košarica ili je željeni proizvod koji sam imao u košarici postao nedostupan?
Svi naši proizvodi dostupni su u ograničenim količinama. Dodavanje proizvoda u košaricu ne osigurava privremenu rezervaciju tog proizvoda. Kako bi ipak, ukoliko se ne odlučite za kupnju, proizvod bio dostupan i ostalim kupcima, proizvod možemo rezervirati na ograničeno vrijeme. Dio zaliha vezan je i na fizičku trgovinu te iako je proizvod bio dostupan u trenutku kada ste ga stavili u košaricu, može postati nedostupan prije nego što finalizirate svoju narudžbu, ukoliko se u međuvremenu rasproda.

Kako mogu ostvariti popuste ili dobiti promo kod?
Dio akcija obračuna se automatski dodavanjem u košaricu – to su akcije koje vrijede i za kupce goste i za prijavljene/registrirane kupce.
Dio naših akcija napravljen je za članove Baby Center kluba – prijavom kao član kluba ili učlanjenjem možete odmah ostvariti pravo na istaknute klupske cijene (označeno plavom bojom i oznakom klub popust).
Za promo kodove pratite našu web stranicu, pretplatite se na newslettere ili pratite naše društvene mreže. Dostupnost promo kodova može varirati ovisno o trenutnoj ponudi.


Kako iskoristiti promo kod za popust?
Promo kod za popust se obračunava nakon što ste sve artikle dodali u košaricu te krenete u proces završetka kupnje. Nakon liste proizvoda, ispod sažetka košarice nalazi se polje za upis Promocijskih kupona. U predviđeno polje upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Dodaj kupon“ Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na odabir dostave. Ukoliko vam se pojavi tekst „kod kupona je već dodan ali ne postoji“ provjerite da li ste upisali sve elemente koda (slova, brojevi). Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na Internet.trgovina@babycenter.hr, a mi ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

 
Mogu li u web shopu provjeriti dostupnost proizvoda u trgovinama?
Kod svakog proizvoda ispod cijene i dana za otpremu stoji ikona Informativna raspoloživost u trgovinama. Za detaljnije informacije o raspoloživosti svakako preporučamo da kontaktirate željenu trgovinu.


Član sam kluba, ali mi se ne obračunava klupski popust u košarici?
U tom slučaju provjerite da li ste prijavljeni u Internet trgovinu sa istom mail adresom koja je vezana na članstvo u klubu. Ukoliko ste prijavljeni i u svom profilu nemate vidljiv broj kartice – niste prijavljeni kao član kluba. U tom slučaju možete na tom profilu aktivirati svoje članstvo ili nam se obratite na mail: klub@babycenter.hr 

NARUČIVANJE I DOSTAVA

Koji je maksimalan iznos narudžbe?
Maksimalan iznos narudžbe nije ograničen. Međutim, ovisno o odabranom načinu plaćanja i raspoloživosti proizvoda moguće je da ćemo za veće iznose narudžbi tražiti da ispunite dodatne uvjete prije nego što krenemo u proces isporuke što uključuje provjeru identiteta, dodatne potvrde ili zahtjeve za plaćanje unaprijed. Ukoliko odaberete plaćanje kod preuzimanja, maksimalan iznos za GLS je 1.659,04 € te u slučaju da je narudžba većeg iznosa potrebno je odabrati drugi način plaćanja.

Koji je minimalan iznos narudžbe?
Minimalan iznos narudžbe nije ograničen. Međutim, za sve narudžbe niže od 40 €, ovisno o odabranom načinu isporuke, mogu se uračunati dodatni troškovi dostave.

Koliki su troškovi dostave?
Cijena dostave unutar Republike Hrvatske varira o iznosu narudžbe i odabranom načinu dostave.
Besplatna dostava dostupna je za sve narudžbe iznad 40 € te narudžbe veće od 10 € koje osobno preuzimate u jednoj od Baby Center fizičkih trgovina. Za narudžbe čija je vrijednost manja od 40 €, dostava putem dostavne službe naplaćuje se 3,99 €.

Mogu li naručiti izvan Hrvatske?
Ukoliko naručujete izvan Hrvatske, mjesto isporuke robe može biti samo u Republici Hrvatskoj. Pakete ne šaljemo izvan Hrvatske.

Možete li mi proizvod koji nije dostupan u Internet trgovini, ali je u nekoj od trgovina poslati na kućnu adresu?
Internet trgovina može slati isključivo proizvode naručene i dostupne u web shopu. Za ostale dogovore i mogućnosti dostave molimo Vas da se obratite direktno trgovini koja ima proizvod na zalihama.

Mogu li otkazati narudžbu?
Narudžbu je, prije slanja, moguće otkazati pismenim putem na Internet.trgovina@babycenter.hr

Kako da zatražim R1 račun za narudžbu?
U trećem koraku pod napomena, zatražite R1 račun i upišite potrebne podatke za izradu R1 računa (naziv firme, adresa i OIB). Važno: kod izdavanja R1 računa nije moguće koristiti klupske pogodnosti (članovi kluba mogu biti isključivo fizičke osobe). 

ISPORUKA I POVRATI ROBE I DOSTAVNE SLUŽBE

Gdje je moja narudžba?
Broj dana otpreme koji se nalazi ispod cijene proizvoda je vrijeme očekivane isporuke proizvoda sa našeg skladišta. Na navedeno potrebno je dodati još nekoliko radnih dana manipulacije dostavne službe. Na dan dostave dostavna služba će vam poslati SMS poruku na broj mobilnog telefona koji ste ostavili prilikom izrade narudžbe, kojom će vas obavijestiti da će isporuka biti na određeni dan te poslati broj pošiljke za praćenje isporuke.

Kojom dostavnom službom će biti poslan moj paket?
Kod narudžbe možete odabrati dostavnu službu, međutim sama isporuka za vaš paket ovisi o različitim faktorima - kao što su veličina i težina paketa, područje isporuke te trenutni dostupni kapaciteti dostavnih službi. Na temelju tih faktora, odabrat ćemo dostavnu službu za vašu narudžbu. U obavijesti koju ćete primiti putem SMS-a ili e-maila nakon zaprimanja paketa, bit će navedena dostavna služba koja će obaviti dostavu vašeg paketa. Dostava se vrši putem više prijevozničkih tvrtki – GLS ili Hrvatska pošta.

Mogu li naručiti dostavu proizvoda na drugu adresu?
Naravno, potrebno je samo u polje „Adresa za dostavu“ upisati podatke na koju adresu želite isporuku.

Kako se vrši plaćanje i povrat u slučaju plaćanja pouzećem?
Kada koristite opciju plaćanja pouzećem, iznos narudžbe se plaća prilikom preuzimanja robe od dostavljača. U slučaju povrata, iznos će biti vraćen na vaš IBAN broj računa. Nakon što se povrat robe obradi i potvrdi, naša financijska služba će izvršiti povrat novca na navedeni IBAN broj.

Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete, na koraku odabira dostave odaberite „Preuzimanje u trgovini“. Uvjet za besplatno preuzimanje u trgovini je da narudžba bude veća od 10 € te je plaćanje moguće isključivo karticama.

Vršite li isporuku u inozemstvo?
Trenutno vršimo isporuku samo na području Republike Hrvatske. Isporuka u inozemstvo nije dostupna. Međutim, poslujemo i na područjima Slovenije i Makedonije te možete pogledati našu ponudu na njihovim lokalnim web shopovima.

Kome se obratiti ako nisam primio obavijest o paketu u roku koji je naveden na potvrdi narudžbe?
U tom slučaju javite nam se na mail: Internet.trgovina@babycenter.hr

Mogu li vratiti i/ili reklamirati proizvod bez računa ili s preslikom računa?
Povrat robe moguć je s preslikom računa, a ako ste član kluba presliku Vam možemo i mi pronaći i poslati na mail.

Na koju adresu šaljem povrat proizvoda?
Povrat robe vršite na adresu našeg web skladišta:
BABY CENTER d.o.o. Zaprešićka 2, Jablanovec, 10290 Zaprešić.
U slučaju da želite osobno vratiti kupljene proizvode, za manje pakete možete se uputiti do najbliže Baby Center trgovine. Proizvod mora biti neoštećen, u originalnom pakiranju, sa svim pratećim dijelovima i dokumentacijom. Povrat je moguć u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda.

Tko plaća povrat proizvoda?
Povrat u slučaju jednostranog raskida ugovora i odustajanja od kupnje plaća kupac.
Pravo na zamjenu robe ili povrat robe u zamjenu za novac o našem trošku, osim ukoliko izaberete drugi način isporuke, a koji nije najjeftiniji standardni ponuđeni način isporuke možete koristiti u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena,
- isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja,
- isporuka robe koja ne odgovara opisu proizvoda na web stranici internet trgovine Baby Center,
- isporuka neispravna robe (ovo podrazumijeva i kvarove nastale unutar 14 dana od dana preuzimanja pošiljke) ili robe koja ima vidljive greške ili oštećenja.

Kupnja odjeće i obuće putem interneta ponekad može biti komplicirana jer naša djeca brzo odrastaju, a brojevi veličina različitih marki mogu se razlikovati. Ako po primitku kupljenog proizvoda utvrdite da veličina nije prikladna, ispunite obrazac https://www.babycenter.hr/internet-trgovina/zamjena-velicine i poslat ćemo drugu odabranu veličinu na vašu adresu i od vas preuzeti proizvod neodgovarajuće veličine. Besplatna usluga namijenjena je kupcima internet trgovine i odnosi se samo na proizvode koji nisu korišteni, u originalnom pakiranju. Zamjena se može izvršiti samo ako je željena veličina proizvoda na skladištu internet trgovine.

PLAĆANJA

Koji su načini plaćanja mogući?
• Gotovinsko plaćanje pri preuzimanju: Plaćanje se vrši gotovinom prilikom preuzimanja robe od dostavljača.
• Plaćanje karticama: Prihvaćamo plaćanje debitnim i kreditnim karticama. Možete platiti iznos narudžbe odjednom ili odabrati opciju plaćanja na rate, ako je dostupna.
• PayPal
• Darovna kartica
• Virman: Plaćanje se vrši putem uplate na naš bankovni račun. U polje Napomena upišite da želite virmansku uplatu i nakon što izvršite narudžbu, dobit ćete sve potrebne informacije za uplatu.

Mogu li platiti na rate?
Da, omogućujemo plaćanje na rate. Molimo imajte na umu da dostupnost plaćanja na rate može varirati ovisno o uvjetima izdavatelja kartice.
Obročno plaćanje u Internet trgovini poduzeća AKIDS HR d.o.o. moguće je:
- karticom Diners do 12 obroka
- karticama Visa Inspire, Visa Premium i Maestro kartica PBZ-a obročno plaćanje na 2-6 rata
- karticama Mastercard i Visa Zagrebačke banke (za koje je odobreno obročno plaćanje) do 12 obroka, za iznos transakcije veći od 66,36 €, a manji od 7.963,37 €.

Koliko je online plaćanje sigurno?
Kod prikupljanja i prenošenja osjetljivih podataka upotrebljavamo šifriranje SSL-om (Secure Sockets Layer) s 128-bitnim kodiranim ključem. Šifriranje SSL-om djeluje tako da poslane podatke učini nečitljivima svima osim nama. Protokol SSL osim toga jamči i potpunu autentičnost internet trgovine.

Mogu li kupiti i koristiti poklon karticu u Internet trgovini?
Da, moguće je kupiti poklon kartice u unaprijed definiranim apoenima: 20, 30, 50 ili 100 €. Također, moguće je i online plaćanje darovnom karticom u željenom i raspoloživom iznosu. Poklon karticu nije moguće platiti klupskim bonusom ili drugom poklon karticom.

Možete li moju poklon karticu isplatiti u gotovini?
Poklon kartice nije moguće zamijenit za gotovinu.

Mogu li naknadno iskoristiti poklon karticu?
Nije moguće naknadno iskoristiti poklon karticu za već kreiranu narudžbu.

OSTALA PITANJA

Da li je moguće poslati paket bez računa tj. uz poklon račun?
Na žalost nemamo poklon račun, ali u polju napomena možete upisati da račun ne želite u paketu te ćemo ga poslati na mail.

Da li je moguće zamotati poklon?
Da, moguće je zamotati poklon, ali je potrebno u narudžbu dodati/naručiti odgovarajući papir ili poklon vrećicu. U napomenu je potrebno napisati da želite zamatanje koje će za Vas biti besplatno.

Poklon papir, čestitku ili vrećicu možete odabrati ovdje: https://www.babycenter.hr/darivanje

Da li je moguće dodati personaliziranu poruku u paket?
Moguće je u napomenu napisati tekst koji ćemo isprintati i dodati u paket. 

KONTAKTI I UPITI

Možete nas kontaktirati putem e-maila na Internet.trgovina@babycenter.hr ili pozivom na broj 091 2561 008 (od 8 do 15h)

Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka, od 8:00 do 15:00, na Vaš mail odgovorit ćemo u najbržem mogućem roku. Ukoliko imate pitanja vezana za klub, možete nam se obratiti na mail: klub@babycenter.hr