Učestala pitanja
Koji je radno vrijeme Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Svaka Baby Center trgovina u Hrvatskoj radi prema svom radnom vremenu. Sve informacije o radnom vremenu trgovina možete vidjeti ovdje.
Koji su telefonski brojevi Baby Center trgovina u Hrvatskoj?
Telefonske brojeve Baby Center trgovina možete vidjeti ovdje.
Gdje i kako mogu zamijeniti proizvod koji je kupljen u trgovini Baby Center u Hrvatskoj?
Proizvode možete zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj u roku od 8 dana od dana kupnje. Članovi kluba imaju dodatnu pogodnost - rok za zamjenu je 30 dana. Datum kupnje prikazan je na računu koji trebate zajedno s nekorištenim i neoštećenim proizvodom u originalnoj ambalaži donijeti na blagajnu.
Gdje i kome mogu uputiti reklamaciju?
Reklamaciju proizvoda možete uz račun podnijeti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj, obavezno je priložiti račun, a za opremu i jamstveni list. Ako se na jamstvenom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. Kupci Baby Center internet trgovine na raspolaganju imaju i dodatne mogućnosti. Više o reklamaciji proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.
Potreban mi je servis kolica, odnosno autosjedalice. Kome se mogu obratiti za informacije?
Za informacije se možete obratiti u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj. U trgovini će prodajno osoblje učiniti sve što je potrebno da vaš proizvod bude predan na servis. Proizvod možete predati u bilo kojoj trgovini Baby Center u Hrvatskoj bez obzira na to u kojoj ste našoj trgovini kupili proizvod. Ako se na jamstvenom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. Za dodatna pitanja vezano uz servis možete nas kontaktirati i putem ovog obrasca.
Koji su načini plaćanja omogućeni u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj?
Moguće je platiti gotovinom i različitim kreditnim i debitnim karticama: Diners Club, Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, OTP banka i Zagrebačka banka).
Cijene proizvoda izražene su u eurima (€) uvećane za PDV.
Je li moguće obročno plaćanje?
Obročno plaćanje moguće je karticama:
- Diners Club (Erste & Steiermärkische banka) od 2 do 12 obroka,
- Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron (Erste & Steiermärkische banka, Privredna banka Zagreb, OTP banka i Zagrebačka banka) na 3, 6, 9 ili 12 obroka.
- Visa Premium do maksimalno 6 obroka.
Pri tom se model otplate odabire prema sljedećoj tabeli:
Broj obroka / Minimalni iznos računa
- 3 obroka / 66,36 €
- 6 obroka / 132,72 €
- 9 obroka / 199,08 €
- 12 obroka / 265,45 €
U Baby Center internet trgovini vrijede nešto drugačiji uvjeti. Više o načinima plaćanja u internet trgovini možete pročitati ovdje .
Možete li mi prije kupovine prirediti predračun?
Ukoliko želite, možemo vam prije kupovine prirediti informativni predračun.
Kako ću izvršiti uplatu predračuna?
Prilikom predaje narudžbe, na svoju ćete adresu e-pošte primiti poruku Baby Centra o uspješno predanoj narudžbi. U toj će poruci biti napisan i broj transakcijskog računa na koji možete uplatiti iznos narudžbe preko predračuna. U slučaju da vam se u poruci ne prikaže broj transakcijskog predračuna, molimo da kliknete na »Prikaži slike« na vrhu poruke.
Postoji li mogućnost dostave robe kupljene u prodavaonicama Baby Centra?
Da, za sve proizvode kupljene u prodavaonicama Baby Centra u Hrvatskoj možete zatražiti dostavu na željenu adresu. Proizvode dostavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.
Cijena dostave ovisi o vrijednosti kupljene robe.
Iznos računa / Cijena dostave
do 50 € > 3,99 €
veći od 50 € > dostava se ne naplaćuje
Više o dostavi proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.
Imam poteškoća pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska preko web obrasca. Kome se mogu obratiti za pomoć?
Za pomoć u pri učlanjenju u klub Baby Center Hrvatska možete se obratiti na e-mail klub@babycenter.hr.
Koliko traju različite akcijske ponude?
Sve informacije u vezi s aktualnim akcijskim ponudama možete pronaći na www.babycenter.hr gdje je uz sadržaj akcije uvijek objavljeno i vrijeme trajanja pojedine akcijske ponude.
Gdje i kako se mogu učlaniti u klub Baby Center Hrvatska? Koji su uvjeti za učlanjenje i koje mi prednosti članstvo donosi?
U klub Baby Center možete se učlaniti preko web obrasca ili u trgovini; po učlanjenju već pri prvoj kupnji možete koristiti klupske pogodnosti.
Članstvo u klubu je besplatno, bezuvjetno, vrijedi do pisanog prekida i namijenjeno je fizičkim osobama.
Imam novo prezime, adresu, e-mail, telefonski broj... Kome mogu javiti promjene svojih podataka?
Za bilo koju promjenu osobnih podataka ispunite Obrazac za promjenu podataka, koji možete dobiti u trgovinama Baby Center u Hrvatskoj ili promijenite podatke na korisničkom profilu (kliknite ovdje).
Kome mogu uputiti prigovor na kvalitetu usluge?
Prigovor na kvalitetu naših usluga može se dostaviti
- u trgovini
- mailom na adresu prigovori@babycenter.hr
- poštom na adresu:
AKIDS HR d.o.o.
Jankomir 33
10000 Zagreb
Odgovor na prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.